LARA PAŠA, PREDSTAVNICA STROJARSKE ULICE

Follow my blog with Bloglovin
Predstavljamo vam strastvenu sakupljačicu bookmarks-a!

Za početak nam se predstavi.
Moje ime je Lara, imam 20 godina i smatram se za još uvijek novog stanara Zagreba jer ipak nisam se dovoljno puta izgubila u godinu i pol dana u metropoli. Studiram na Fakultetu političkih znanosti, a zbog raznolikog izbora predmeta, često volim reći i politologiju i 
novinarstvo.
 Iako sam iz Podravine, Zagreb je sada moj drugi dom. Moje zanimanje je kao prvo student, no volim se smatrati obožavateljem mora i knjiga. To su moji escape trenuci uz naravno druženje s najdražim prijateljima.

Čime se baviš, koji su tvoji hobiji i zanimanja?
Iako bookworm, redovito uživam u filmovima i serijama. Teško mi je istaknuti nešto najdraže, ali sigurno sam zato u stvari ili žanrove koje ne volim. Zanima me sve, gotovo svugdje, u svakom području naći ću nešto što me zanima, osim matematici, nikad si nismo bile dobro. Nemam neki posebni hobi, nisam posebno kreativna osoba osim kad su u pitanju pokloni za moje prijatelje i bližnje, tako da često kažem da mi je hobi čitanje, kad stignem te gledanje serija i filmova.


Najdraža knjiga za bookworma kao što si ti?
Jako teško pitanje za osobu koja voli čitati. Ali, mogla bih izdvojiti Kradljivicu knjiga. Možda ne najdraža, ali definitivno je ostavila utisak na mene. Razmislila bi čak i da se stavi pod obavezno štivo za svakog ljubitelja knjiga.

Tvoja ulica iz snova?
Hmm moja ulica snova? Volim prirodu pa bi uvijek rekla da želim da bude zelena s prekrasnim drvoredom, no ulica koja mi je posebno uhvatila pogleda je relativno nova, odnosno obnovljena ulica Strojarska. Često po samom nazivu ljudi ju ne prepoznaju, ali čim se spomenu šarene zgrade, posebnog osvjetljenja odmah se zna na što se misli. Iako joj je potrebno još uređenja, njezino središte kad sam ga prvi put vidjela uistinu me zapanilo. Radi se o malom parku, zelenoj površini okruženom tamnoplavim zgradama koje su s jedne strane ukrašene raznobojnim pločama, a s druge s roletama plave, žute i bijele boje. Noću uz osvjetljenje, doživljaj je još bolji, kao da niste u ovom svijetu. Razlog zašto je to moja ulica snova, krije se u raspoloženju koje se proživljava u njoj, jednostavno nikad kad sam se našla u tom središtu nisam se osjećala loše, jednostavno te okružje, okoliš i boje ponesu.


Vidiš li se  u toj ulici za desetak godina?
Vidim li se za desetak godina u toj ulici, rekla bih možda, jer ipak za taj period vremena htjela bih svakako imati završen fakultet, posao koji će me bar djelomično ispunjavati i razmišljajući o obitelji ipak razmatrati neku kuću s dvorištem jer ipak sam dijete koja je odraslo uz igranja u ulici i dvorištu. Svakog trenutka nalazim nova područja i mogućnosti tako da čime bi se točno htjela baviti ostaviti ću budućnosti.


Imaš li možda svoju životnu filozofiju?

Misao vodilju koja će me dovesti u tu, nadam se uspješnu budućnost, moram priznati da još nisam našla, već u svom rokovniku nastojim skupiti niz citata, misli, stihova koje volim pročitati kada trebam nešto da me podigne. Zasad moja životna filozofija je riješiti faks, družiti se s prijateljima i obitelji te uvijek uhvatiti nešto vremena za sebe.


Comments

Popular Posts