Iva Jeleč, predstavnica Dupca


1. Za početak nam se predstavi. 

     Zovem se Iva Jeleč, imam 23 godine. Živim u super kvartu kojeg ljudi dosta često znaju nazivati kao „onaj između Dubrave i Sesveta“- ljudi to je Dubec. Studiram na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Polako ali sigurno već se nazire i kraj studiranju :p. 
     

    2. Zašto si odlučila studirati na Ekonomskom fakultetu? 
    
     Pa iskreno, nije bio moj prvi izbor, ali život mi je odlučio usmjeriti sve puteve ka ekonomiji. I nisam požalila, dapače, našla sam se u kolegijima vezanim uz organizaciju, marketing, menadžment... Danas sam zapravo jako sretna što završavam upravo ekonomiju jer sam svjesna koliki spektar poslova sam sposobna obavljati. Da sam završila neko zanimanje koje je vezano samo uz neku određenu struku, tko zna bih li ikada dobila posao u struci, i znala bih raditi samo i isključivo to. Ovako, smatram da su mi sva vrata otvorena.

     

    
     3. Čime se baviš, koji su tvoji hobiji i zanimanja?


      Budući da sam uz studiranje zaposlena i kao agentica za nekretnine, slobodnog vremena imam veoma malo. Obožavam taj posao, tu kombinaciju ureda i terena, dinamičnost i stalni rad s ljudima. Ostatak slobodnog vremena u danu rasporedim na odlazak do teretane(rijeđe) i šetanje prekrasne kujice Nesse(češće). Ali na kraju dana, kada ostanem sama sa sobom, volim istraživati koja mi je sljedeća destinacija za otputovati,što se ondje nudi, mjesta koja moram posjetiti, doživjeti(najčešće). Ovu vrstu opsesije mogu shvatiti samo istinski zaljubljenici u putovanja. 

 

    4. Možeš li izdvojiti neko putovanje koje te se najviše dojmilo?

     Obišla sam zaista dosta toga, ali moram reći da grad koji me za sada istinski impresionirao je Budimpešta. Navečer, kada se upale svjetla grada i Dunav zablješti – neopisiv doživljaj, poput nekog paralelnog svemira.
     Dakako ,moram spomenuti i Pariz gdje pogled s najviše točke Eiffelovog tornja oduzima dah. To su bili najdraži gradovi, ali najdraže putovanje je druga priča. 
     Znate onaj osjećaj kad vam frend/frendica odlazi na Erasmus, razmjenu studenata, pa se skupi ekipa i ide tom frendu/frendici zagorčati život tamo na nekih tjedan dana? Najbolje putovanje do sada bilo je putovanje u (vjerujem najmirniji i najstariji gradić u Njemačkoj) Regensburg. Ta količina studenata, raznolikosti, svatko iz neke druge zemlje, s drugog govornog područja... Studentski tulumi razmjera Project X.  NAJBOLJE PUTOVANJE IKADA. (Ovim putem zahvaljujem prijateljici Anamariji što se prijavila).

  

    5. Po čemu je tvoj kvart, Dubec, poseban?


      Poseban je po tome što spaja Dubravu i Sesvete hahah. Dubec je tipičan lijepi kvart gdje vam je sve na dohvat ruke- škola, ambulanta, ljekarna, vrtić. Drugima vjerovatno nije ništa posebno, ali meni će Dubec uvijek biti poseban .Tu sam odrasla, igrala se pred školom, plakala, smijala se. Najveći dio mog života proveden je tu, baš u mome Dupcu.

    6. Tvoja ulica snova

      Ulica kojom bih voljela proći je Umbrella street ( ne znam zove li se tako inače hehe) u Portugalu. Stotine šarenih kišobrana je postavljeno poput instalacije nad cijelom ulicom. To bih definitivno voljela doživjeti. 


      7. Gdje se vidiš za 10 godina?


      Za 10 godina imam viziju sebe kao agentice za nekretnine čija agencija drži minimalno 50%  tržišta u Zagrebu, s filijalama u inozemstvu. Biti ću udana i imati ću jedno dijete. Sa mojim  najboljim curama na svijetu i sa mužem (također najboljim na svijetu) nastavit ću putovati i otkrivati  svaki kutak svemira koji mogu.  

    

    8. koja je tvoja misao vodilja, životna filozofija?


     To zvuči tako dubokoumno,teško i ozbiljno. Smiješno, ja sam svoju misao vodilju pronašla u jednoj od Aviciijevih pjesama,The nights.  
     "One day you'll leave this world behind,so live a life you will remember.“

    







Comments

Popular Posts