Predstavnica Maksimira, Barbara Barišić

Možes li nam ukratko reći nešto o sebi?
Zovem se Barbara Barišić, imam 22 godine, rođena sam i živim u Zagrebu i trenutno sam na drugoj godini modnog dizajna na tekstilno- tehnološkom fakultetu.

 Zašto si odlučila upisati Tekstilno-tehnološki fakultet u Zagrebu?
Nakon srednje škole kao mnogi nisam znala kamo bi dalje niti što me točno zanima i čime bih se htjela baviti u životu pa sam upisala Pravni fakultet. To se pokazalo kao daleko od onog što želim raditi u životu a i nisam osoba koja mirno može sjediti i učiti 2000+ stranica po predmetu. Na kraju sam odlučila da ne smijem slušati druge nego baviti se onim što me ispunjava, a za mene je to uvijek bila umjetnost i moda, i kako sam se sve više informirala saznala sam da je spoj toga točno na tekstilno- tehnološkom fakultetu.


Sudjeluješ li u kakvih modnim revijama i modnom životu općenito?

Što god se nudi u Hrvatskoj vezano uz modu i gdje god mogu naučiti kako sve funkcionira u tom svijetu ja se trudim sudjelovati. Trenutno svake sezone volontiram u Fashion.hr teamu odgovornim za marketing. Na svom faksu također uskočim u pomoć teamu Modnog Ormara (natjecanju za mlade dizajnere) i  prethodne sezone sam imala priliku s jednom kolegicom voditi cijeli marketing team na Kids Fashion Weekendu.

Koja je tvoja misao vodilja, moto, životna filozofija…. ?
Iskreno nikad nisam imala jedan moto koji me posebno inspirirao i moje životne filozofije su još u stadiju gdje se mijenjaju iz mjeseca u mjesec ali neke koje su uvijek iste i možda otrcane, to su da se stvari događaju s razlogom i da ne treba žaliti ni za čim, te da moramo uvijek prvo biti zadovoljni i sretni sami sa sobom da bi mogli biti i s drugima.


 Zašto baš Maksimir?
Živim odmah uz Maksimir i to mi je uvijek bilo mjesto za pobjeć malo sa svojim psom. To zelenilo i priroda, imaš osjećaj kao da uopće nisi u Zagrebu i za mene je to odmor od faksa, obaveza i svakodnevnog ludila. Ne bih mogla zamisliti da živim igdje drugdje.

 Tvoja ulica snova?
Ulica snova? Hmmm… Ne bih daleko bježala od svoje ulice trenutno, ali ako već moram birati drugu možda bi to bila Ilica ali dio kod Britanskog trga. U centru grada si ali ima tu nekakvu vintage čar, i gore malo više šetnjicom si u prirodi ;D.
Gdje se vidiš za 10 godina?
Nemam egzaktnu viziju gdje se vidim za 10 godina, ali nadam se da ću raditi nešto vezano uz modu i modni svijet i da ću biti zadovoljna gdje jesam te da ću putovati i kružiti po svijetu što više moguće. Nadam se da ću i dalje biti okružena svojim najboljim prijateljima koji su mi uvijek bili kao mala obitelj,a sve ostalo kako god bilo uvijek se snađe.




Petra Mezdjić

Comments

Popular Posts